نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

زمزمه خداحافظی کاپیتان پرسپولیس| عالیشاه سوژه جدید سرخ‌ها

  • کد خبر: ۱۶۷۶۲۰
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
زمزمه خداحافظی کاپیتان پرسپولیس| عالیشاه سوژه جدید سرخ‌ها
بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی با گل اید عالیشاه زمزمه خداحافظی او از میادین فوتبال به گوش می‌رسد، اما عالیشاه این خبر را تایید نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امید عالیشاه با گلی که در فینال جام حذفی به ثمر رساند و تیمش را قهرمان این جام کرد، تبدیل به یکی از کاپیتان‌های ماندگار این باشگاه شد.

عالیشاه که زمانی طولانی است در ترکیب پرسپولیس حضور دارد و در این ایام حتی به تیم ملی هم دعوت نشده، اما همواره یکی از بازیکنان موثر این باشگاه بوده و با وجود اینکه گاهی فراز و نشیب‌هایی داشته، اما توانسته خودش را در عالی‌ترین سطح فوتبال حفظ کند.

عالیشاه که سن و سالی گذرانده باید به فکر خداحافظی از فوتبال باشد. حتی بعد از قهرمانی سرخ‌ها در جام حذفی زمزمه خداحافظی او از فوتبال دهان به دهان شد، اما عالیشاه این خبر را تایید نکرد و قصد دارد یک فصل دیگر با پرسپولیس ادامه دهد تا شاید شمار جام‌های خود را با این باشگاه افزایش دهد.

عالیشاه در این فصل با پرسپولیس صاحب جام قهرمانی لیگ برتر هم شد و بعد از قهرمانی در جام حذفی طبق قوانین به قهرمانی سوپر جام هم رسید.

عالیشاه در سال‌های اخیر همواره بدون حاشیه در خدمت این باشگاه بوده و به نظر می‌رسد اگر فصل آینده نیز با پیراهن این باشگاه در میادین حاضر شود، آخرین فصل حضور او در فوتبال ایران خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->